egy, mert eszeveszettül megy. :D

 2010.05.26. 18:08

wíí.wáá.búú.
meegúújuult.

aztapasztacipőpaszta.
ismééééételtenitt.

ahj. ma kerek 7 órám volt.. beszarás.. első óra irodalom volt, amin megdumcsiztuk a TéZé időpontját, amely 2o1o. június első napjára fog esni, tehát pont egy hét múlva TéZé irodalomból [!!!] kaptunk házit.. verses cuccot. órán verset elemeztünk. Janus Pannoniustól 2 verset. Megdumáltuk, hogy Magyarországi János nem volt skizofrén, és Dorina fogadott Tanárnő a skizofrén betegségről. :D sok sikert mind2jüknek. :D
második óra nyelvtan volt. jézusom, ez a mondat elemzős cucc eléggé unalmas cucc. :S wáá. azt hittem odahalok a padra. XD
harmadik matek volt, kikaptuk az április elején írt TéZét, és 5ös lett. wáá kicsit király vagyok ? kicsit nagyon ! :D nagyon bírom Mester Tanárnőt. :D tök laza. :D " nagyon vastag lesz a füzet, meg fogtok ijedni.. csak felkészítelek benneteket " áá. :'D nagyon nagy arc. :D
matek után töri TéZét írtunk. ahw. jézusom. nem tudtam felsorolni 3 pannóniai várost, csak 1et. és nem tudtam felsorolni 3 Kr.u.meghódított területet, csak 2t. ja ésés nem tudtam, mi volt Korinthoszon, de azt senki sem tudta. háhh. :DD a töbi mind ment : fogalmazás Róma bukásából, 3 személy, 3-4 fogalom, térképes cucc. :D ésés kikaptuk a házi feladatnak feladott fogalmazást Jézus életéről, amire 5öst adott.. NEKEM !! basszus. és ráírrta, hogy Szép [!!!] kiteszem a falamra, komolyan. :DD
töri után 2 angol nyelvtan. unalom.unalom.unalom.unalom.unalom.unalom.
tesin tollasoztunk a Csijjávaal. :)
hazaértem, és mondta Anyukám, hogy megyünk állatdokihoz a Kutyííval. szegénykém, nagyon meg volt szeppenve. :) kis drágaa. de hiszen ez volt az első állatdokija. :) egyemmeg. :D

//ezt a bejegyzést szerdén teszem közzé, mivel kedden, amikor írtam, elment a net -.-' //

Címkék: kedd

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegyetlenegy.blog.hu/api/trackback/id/tr732033504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása