első óra töri volt, amin elkezdtük a kora középkor tananyagát, és megtudtam, hogy vmi unalmas dolgot történt egy unalmas vkivel. :'D
második órán német TéZét írtunk. háát izéé. :D az egyik feladatot nem nagyon tudtam, de a 15 mondat helyett 29et írtam a képleíráshoz. :D háhh. :D
rajzon vmi horizontvonalas cuccot rajzoltunk. szerintem tök vagány. :D tetszik. :P és hát persze tök ügyes vagyok. :P :D *büszkeefeej*
fizikán az Anett tartott előadást a bolygók mozgásáról, tök jó volt. :) ügyes Anett. :D várja már, hogy velem alhasson osztálykiránduláson. :D :P aztán "összefoglaltunk", ami annyiból állt, hogy elmondta, honnan írunk és adott egy feladatot, amihez hozzá sem tudtunk fogni, és ilyen lesz a dogában ? király. (Y) -.-'
ének dogám 4es lett, de drágaa Tanárnő megadja év végén az 5öst. KÖSZÖNÖM [!!!] :DD
irodalom megint milyen izé volt már ? ! TéZét fogunk írni kedden .. milyen undok, hogy ennyi témát adott, és csak 2t ad majd meg. bazd. tökszar. ráadásul hétvégén osztálykirándulás.. széplesz a jövőheti 3 TéZé, azt hiszem.. :(
hazajöttem és tévéztem, mert nagyon fáradt voltam. =\ meg Kutyáztam jóó sokat. :D
Zukoo már nődögél és még mindig harapós. :P ma pl az arcomat karmolta meg rendesen. hmm. :D
aztán feljöttem szobámba és föciztem, mert hétfőn abból is TéZézünk. áá. de szerencsére megadta a feladatokat, mert jófej. :D kidolgoztama kérdéseket, persze segítséggel, mert megint hozta a formáját -.-'
vvacsiztam halat. :P aztán ettem fagyiit, és Kutyiiztam. Zukoo lenyelt egy figurát a klumpámról. ahj. remélem, nem lesz semmi baja, bár ha rendszeresen lenyeli a köveket is.. :D

Címkék: csütörtök

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegyetlenegy.blog.hu/api/trackback/id/tr282036395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása