szerda van. éppen most állt el az eső. nappal ragyogóan sütött a nap.

reggel 1 órával később kelhettem. yeaaah. :D busszal goo a city, aztán school. megérkeztünk. elfoglaltam a helyem a Csijja mellett, de felesleg volt, mert név szerint ültettek minket. elsőként matek kompi tesztet írtam. áá. kihagytam 2 egész feladatot, hát basszus. :O a franc se fog bizonygatni, meg indokolni, meg alátámasztani, mert érvelni, amikor több1000 feladatra van 180 percünk. gyháá. az emberi hülyeség ismét megmutatta magát, csak most felsőbb körökben (lsd. oktatásügyi minisztérium). szünetben lefárasztottuk Zsozsóbát, aki a csendőr szerepét töltötte be a néptelennek tűnő folyosón, ám én tudom, hogy huncut kis koboldok élnek a gimiben, akik láthatatlanok a földi halandó emberek számára. XD na ez csak vicc volt, mert elragadtattam magam. :'D na de az a lényeg, hogy első 2 matek volt, aztán 2 magyar. a magyarokkal mindig végeztm 20 perc után bazd. XD annyira untam a fejem, majdnem elaludtam már a kompi mérés közepén. gyháá. XD viszont jó volt a szünetekben lefárasztani Zsozsóbát. :'D ráébresztettük arra a tényre, hogy már csak 5 ismétlem ÖT óránk lesz együtt, és búcsút mondhatunk örökre. :'( de nem hatotta meg, bármennyire is akartuk, azt mondta, hogy ilyen az élet. hát de mi ez már kérem szépen ? :O na de úgyis fogunk neki e-mailezni napi rendszereséggel, hogy azért ne felejtse el kedvenc tanítványait. :P :D ugye Dorin ? :D végeztünk a potenciaméréssel, mentem enni aztán a fotóshoz, akinek ebéd szünete volt. telcsóztam Anyukámnak, aztán hazamentem az 1essel. Kutyááztam, és indultunk vissza a citybe vásárolni. bevittük a képeket is, meg vettünk soksok csokiit. áá. :D meg rágcsát osztálykirándulásra. áá. :D németet kéne tanulnom, mert holnap TéZét írunk, de annyira nincs kedvem, mert tök úgy érzem, hogy mindent tudok.. mondjuk ez igaz is. :P :D de hát igen. át kéne néznem, csak hogy biztosra menjek, viszont túl lusta vagyok még az iváshoz is, pedig eléggé szomjas vagyok. :S =\ :'D kitettem az előhivatott képeket a falamra. :)
szereplők : Polcii, Csilla, Taam, Jencii, Vikii, Dorin, Paav, Nóóri, Zukoo, Tizzii. :D összesen 11 képen. :)

Címkék: szerda

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegyetlenegy.blog.hu/api/trackback/id/tr902033553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása